12.9.09

Primera setmana de feina

Les primeres impressions que he tingut d'aquesta nova feina són força positives.

1) Van tots a dinar junts, fora (a una terrassa) i s'hi estan una horeta. Pel que m'havia dit la gent que podia esperar dels americans, he tingut molta sort.

2) L'ambient és molt bo. La gent sembla molt maca (fins i tot el jefe). Òbviament els que em cauen millor són els europeus, però això ja era d'esperar. Com també era d'esperar, m'he trobat amb la típica persona que des del primer moment parla amb tu, t'explica com va tot... el dia que arribes ho agraeixes molt, però després se que se'm farà pesat.

3) Els horaris (i les vacances) són força flexibles. A més tinc 32 dies de vacances a l'any i no els 10 (2 setmanes) que em temia.

4) D'una cosa no me'n vaig adonar fins al cap d'uns quants dies. Com que vaig i torno de la feina amb uns autobusos llançadora (gratis) de la universitat... m'estalvio l'olor de homeless a primera hora de matí (i de passada a la tarda també ;-P).

Ja només em queda l'operació trobar habitació!

2 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

molt bé no?

Bet ha dit...

Sí, molt bé. L'única cosa que em preocupa és no estar a l'alçada a nivell científic... ja ho veurem.