29.10.09

I'm feeling lucky

Una setmana perfecta:

Comença dimarts, quan m'evien un e-mail dient-me que m'han pre-sel·leccionat per una beca. Em passo les matinades de dimarts i dimecres fent trucades i més trucades per acabar esbrinant que per optar a la beca haig d'anar a una entrevista el dilluns a Barcelona. Impepinable. No es pot fer per telèfon, per skype ni un altre dia. Dijous li dic al meu jefe i em diu: doncs ves-hi, ja et pago jo el billet! D'acord. Parlo amb la secretària i a les 4 de la tarda em compren un billet per Barcelona per l'endemà a les 7 del matí. I'm feeling lucky.

Efectivament, dissabte al matí em planto a Barcelona. Una dutxeta i cap a dinar... boníssim i la companyia inmillorable. A descansar i diumenge un esmorzar a base de pernil del bo i un dinar precedit per un tast de pernil (en comparem un de bo amb un de boníssim). Després, a passar una bona estona amb la mama i, finalment, sopar de diumenge.

Dilluns al matí em preparo una mica l'entrevista, hi vaig i va bé. Un altre dinar molt bo i en bona companyia, un passeig pel centre i una crêpe compartida i, finalment, un sopar entre amics.

Dimarts em llevo amb calma, sense cap pressa. Vaig cap a Gràcia a esmorzar una altra crêpe compartida mentre recuperem converses pendents. Després a dinar, molt bo i en família, i més tard un te, alguna abraçada, moltes rialles, moltes coses per dir i aquella complicitat que no tinc amb ningú més i que no perdrem mai. D'aquí al berenar, xocolata amb nata de la pallaresa, amb la passejada habitual dels dimarts, llibreria inclosa. Finalment a comprar gelat a la plaça de la revolució i a sopar. Primer la criatura i després els grans (amb criatura). Tots estem contents i el sopar passa volant. Ja és tard, però havia d'aprofitar al màxim aquest Dia Perfecte!

I'm feeling lucky.

2 comentaris:

dolors ha dit...

Una estada perfecta! Bon retorn a SF

Capità Spiff ha dit...

100% BUFFON!