1.6.06

Com que dijous va ser el meu aniversari i dissabte vam fer la festa preceptiva, pensava dedicar el següent post a explicar-vos-la. A més diumenge vam tenir dinar familiar amb doble aniversari, (aquí podeu veure les dues cumpleanyeres)...



...així que vaig pensar que també us podia explicar lo monos que son els fills dels meus primus, però dilluns vaig veure una escena que va fer que la resta perdés importància.

Vam anar tranquil·lament a la platja a la Barceloneta, vam anar a dinar allà prop de la platja i estàvem fent un cafetonet, quan se'ns va apropar una dona. Estava clarament beguda (imatge que reforçava el fet que portés una llauna de birra a la mà) i tenia sang a un dit. Es va apropar (molt) a la Luisa i li va preguntar alguna cosa. La Luisa, amb els ulls esbatanats, va fer que no amb el cap, evitant mirar aquella dona. Li va preguntar alguna cosa a la Patricia, que estava asseguda al seu costat i ella va dir que no i es va posar a riure.

Tots estàvem intrigats, però clarament la Luisa estava en xoc i no podia parlar. La Patricia va dir "Ara ja sabem d'on venia la sang!" i quan va parar de riure i va poder tornar a parlar ens va dir "Ens ha demanat un tampax". Ecs!

3 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Deures, observa la foto i respon les següents preguntes:

Qui en fa 26?
Qui en fa 63?
Qui és el nebot lleig?
On són els primus que deixen els fills en mans de la prima?

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

d'això...es que la dolors em va comentar que tenies tot de fotos vostres per aqui i jo dons apa, a mirar-me el teu blog de dalt a baix i mira, la dolors iiiii??? veuràs, amb la vostra famili es un xic difícil, des de l'altra costat de la pantalla, saber qui es qui...vull dir que si ets tú en aquesta foto, estàs guapissima i tens un somriure encantador i si aquets no son teus com diu el jordi, qui es la mare dels altres ....de debó que el lio que arrivo a tenir es impresionant...però mira, els nens son maquisims i la nena guapissima! i té una mirada de picarona que tela marinera.....i no sé per què, la dolors es tal i com me l'habia imaginada...sou una "gran" familia i tenir això avui en dia es una passada....es que m'agrada parlar aixì tot i la meva edad ;)
per cert, la teva foto del perfil em recorda a la meva filla....ara té 26 tacos!!!

Bet ha dit...

Doncs mira, aquí estem jo i la dolors, amb 3 néts de la dolors. Tens raó, tinc una "gran" família, però no per nombrosa sinó per com en són de macos.

Per cert, d'això ja en fa 2 anys justos i aquest diumenge ja ens torna tocar a celebrar els 65 i els 28!