16.11.06

Per que vegeu fins on arriba la meva paciència infinita, us diré que avui estic de bon humor, tot i que el món sembla estar en contra meva.

Per començar, i per no variar, demà ens tornen a tallar la corrent al PRBB, perque clar, ara s'hi ha instal·lat la administració de l'IMIM i tenen els mateixos problemes de corrent que vam tenir nosaltres. Era TAAAN difícil d'imaginar que no es va poder prevenir, si jo ho entenc. A més, segons sembla, no serà ni molt menys la última vegada que la corrent falli (per cert, el que ens tallen és la corrent de l'estabilitzador de corrent). (Dedicat especialment per l'Otger, que no llegeix el meu blog: ViSCA COMSA! Són del més imcompetent que hi ha al món)

A part d'aquesta rutina nostra de cada dia al PRBB, el meu ordinador segueix apagant-se. L'he formatejat, he tret la bateria i la cosa segueix apagant-se quan li dóna la real gana...

Pero jo segueixo de bon humor! La tecnologia no podrà amb la meva paciència ni amb el meu ànim! Jo puc amb això i amb molt més!!! Sóc he-man!! Pel poder de calaveragrisa!!! Tinc el podeeeeeeer!