30.11.06

Tinc una teoria.

Aquesta setmana ha arribat un personatge misteriós. La seva a arribada ha coincidit amb l'encesa dels llums nadalencs del carrer. Ve del nord i la seva envergadura no pot ser normal... medeix uns 2x2x2m. S'asseu al meu costat i jo estic molt atenta, amb els auriculars amb la música ben fluixeta, per si un cas se li escapa un "ho ho ho". Sí sí, jo crec que és el pare noël. Qui podria ser si no? Qui ve per un mes a treballar, just fins nadal. Què es pot fer en un mes? Jo crec que ha vingut a familiaritzar-se amb la ciutat per millorar el rendiment el dia de nadal. Potser s'ha proposat de batre la seva marca personal, qui sap... Jo per si de cas m'estic portant bé a la feina (per variar): li ofereixo galetes quan en tinc i fins i tot una bosseta de te! A veure què em cau...