10.12.06

Quin pont!

Uff!Porto uns dies super despistada. No se en quin dia visc... Porto tota la setmana pensant que és divendres o diumenge. He estat treballant cada dia excepte el divendres i el dissabte (avui us estic delectant amb les meves inspiradores paraules a la feina, mentre espero que acabi un càlcul), però com que la meitat dels dies hem estat quatre gats aquí (avui en concret, i literalement, en som 3) i després (dijous) ve molta gent, i després m'he près un parell de dies lliures, i avui a currar altra vegada... Entendreu que estigui marejada, oi?

De totes maneres, ahir i per desconectar del tot vaig anar a Tiana a celebrar l'aniversari de l'Uri, i bàsicament a distreure'm amb la companyia dels meu cosis i els meus... no ho se, encara no se què són meus, així que en direm els seus fills.