11.12.06

Si s'ha de chupar es chupa

Ahir vaig veure un producte d'aquells que, coses del màrqueting, posen a la venda perque et facin gràcia i te'ls compris pel fet que t'han fet gràcia, no perque els necessitis o t'interessi el producte (mare de Déu, quin consumisme!). I jo, és clar, com a susia capitalista que sóc, m'ho vaig comprar perque em va fer gràcia:



També us haig de dir que els chupa chups me'ls penso menjar, i si de passada em relaxen doncs no estarà de més. A la part del darrera s'hi pot llegir: "La acción de chupar relaja"; "Chupando un ChupaChups tu mano y tu boca interactuan, y esto ayuda a reducir la ansiedad". Jo aquesta capseta l'he vista en una botiga de xuxes, així que tots els nanos ho podran veure. Puc deduir d'això que xupar es convertirà en una nova moda? Pillaran el doble sentit, bastant obvi, els nens i nenes?