11.6.07

Sembla que l'estiu condueix inevitablement a Antònia Font. La setmana passada, a NY, el Josep ens deia que no parava d'escoltar Antònia Font, cosa que haig de reconèixer que fa mesos que jo no faig. Per això em va fer il.lusió recuperar-los. A més, aquest dissabte passat vaig rebre un missatge d'en Jordi i la Marta que aquell dia mateix feien un concert a Tiana. Com que jo estava en una festa d'aniversari / revival / back to the past (d'aquelles de veure gent que fa un o dos anys que no veus i que no en saps res) no hi vaig poder anar, però avui tant bon punt he arribat a la feina m'he posat a escoltar-los. I ja de passada, m'he posat a la seva web i m'he mirat els videoclips que hi tenen penjats. Per qui no els conegui, i perque veieu com n'estan de penjats (i n'estem aquells a qui ens agrada), us deixo un parell de vídeos:






I parlant de música, haig de confessar que algú (no en revelaré la identitat) em va preguntar: "Què és un iPod?". A alguns us semblarà que ha de ser un marciano i a d'altres us semblarà una pregunta normal...

2 comentaris:

Ra y Mon ha dit...

Eso es maravilloso: no saber qué es un iPod. Tiene que ser una persona muy feliz. Hay tantas cosas que a mí me gustaría no saber...

Jordi Casanovas ha dit...

Algú farà el fotut favor d'explicar que és un iPod? i què és normal? i què és marciano? i què és...?