28.4.08

Arriba l'estiu

Que com ho sé? Perquè aquest cap de setmana ja hem pogut dinar a ple sol a Ogassa? Perquè em vaig torrar i vaig arribar a casa feta una gamba? Doncs no, és més fàcil que tot això. Me n'he adonat perquè se m'està omplint l'agenda de plans. Augmenten les activitats entre setmana i ja tinc gairebé tots els caps de setmana de juny i algun de juliol ocupats. Quina bogeria! Tan bon punt surt el sol, la gent es llança com a boja a enviar mails i organitzar tot tipus de plans.

Qui diu que no hivernem?

6 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Estimada Bet,mentre ta Tía está veient Vent del plà, jo aprofito el temps per parlar amb tu. Estic content de que anessis a Ogassa, és un llogarret magnífic. Llàstima del soroll del torrent i dels ocells...Que fan els Roger's, la Fina i la Maria ?
Us estimo molt.Petons.

Jordi Casanovas ha dit...

a mi se m'han acabat les hores fins a les vuit de la tarda... deu ser l'estiu efectivament.

Anònim ha dit...

Hey....podriem fer més plans!
Et fa anar de vacances a....Laos....o Cambodja.....o Indonesia...o Sant Pere de Riudevitlles (s'escriu així...o bé Riu de bitlles?)....fem més plans!!!!

Ah, per les gambes, hi va molt bé l'Aftersun (servit d'acompanyament, és clar!).

Molts petons desde la muntanya de Balmes!

moi de tiana ha dit...

sí, jo des d'ara fins a l'octubre no sé si em queden set ò vuit minuts lliures, i en canvi des del desembre no he fotut ni brot...
és increïble...
tens pensat res de cara al novembre-2009?
ui, no no, espera, perdona, torna torna...
deies que arriba l'estiu, vién!!
i visca la plena primavera!

Uri ha dit...

Potser el que ens diferència dels ossos és que a l´hivern hem de sortir del cau per poder pagar coses.
Si poguessim ens passariem l´hivern davant de la llar de foc empanats, menjant poquet i fent l´amor a la llum de les flames.

Bet ha dit...

Moi, pel novembre-2009 cap problema, perquè ja anirem de cap a l'hivern i de cop el meu mail entrarà en una letargia exasperant. Ara, pel juliol-2012 crec que ja no em queden dies lliures.... Noi, em sento com el bulli, només faig mitja temporada però l'aprofito a tope!