17.7.08

Canvis

Havia promès una petita explicació de com va anar tot el rollo de la tesi... pensant-ho bé no hi ha gaire res a explicar. Va ser intens, però per la significació del moment més que per altra cosa. Va venir força gent i també en va faltar força, però gràcies a en Ramon i a que tothom s'ho va currar molt vaig poder gaudir del recolzament de tothom (els que són lluny i els que són a prop) a través d'un vídeo espectacular. Haig de reconèixer que se'm va escapar més d'una llagrimeta i que l'he tornat a mirar unes quantes vegades. Moltes gràcies a tots.

Des de llavors tinc una mica més de temps, i he aprofitat per rentar-li la cara al meu ordinador. Inspirant-me en el Jordi, he canviat el meu fons d'escriptori. Trobo que m'ha quedat força bé...




Apa, jo marxo de vacances, així que un petó molt fort a tots i espero poder complir amb tots els gin-tònics que dec!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

no t'inspires amb qualsevol tu eh!

Jordi Casanovas ha dit...

a bon sant t'encomanes!

Marta Cebrián ha dit...

que passis bones vacances i de gin tonics els que vulguis!!!!

Moni ha dit...

¿Dónde dices que hay gin-tónics? Pásalo bien y descansa o no. Aquí estaremos