15.7.08

Mazel Tov!

Aquest cap de setmana vam ser a Paris, per una boda. De fet hi vam anar divendres a la tarda i vam tornar dilluns. Després d'haver-me convertit en doctora la setmana passada, crec que em mereixia uns dies. I quins dies! Va ser gairebé perfecte. Els moments que ens va regalar la Lulla, i els que vam compartir amb en Ramon, la Natàlia i la Juja... M'ho vaig passar tan bé i me'ls estimo tant que des de dimarts estic enyorada. A més ara que també ha marxat la Isabel... dinar sola cada dia, no fer cap pausa per un cafè...

En fi, (m'he desviat del tema!) que el cap de setmana va ser genial i la boda perfecte! La millor a la que he anat de moment. En realitat ho podríem definir com a FIESTÓN!!!

Mazel Tov Lulla et Simon, et merci pour la fête!

3 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Amb aquestes olleres de KGB, devia-ho
donar el cop . Ben arribada!!

Ra y Mon ha dit...

Escolta, si et posas asi, anire a menjar al PRBB mes sovint. En veritat, anyoro les mongetes del bar ;-)

Pregunta oberta a tothom: qui et pareixe mes juevo, el Esteve o un servidor?

Jordi Casanovas ha dit...

tots dos gaudiu de nassos amb personalitat, no sabria dir-te...