12.7.09

Avantatges de no ser americà

Si vius als Estats Units:

- No et pots baixar l'aplicació del Skype pel iPod touch / iPhone
- No et pots instal·lar la versió gratuïta del Spotify

A alguns us pot sembla una tonteria però:

- Amb el Skype puc trucar gratis o a preu de trucada local des de qualsevol cafè de SF a Catalunys
- Amb el Spotify no cal que em porti els meus CDs (el meu disc dur ple de música)... busco el que vull sentir i llestos

Com a mínim si ho portes intal·lat de Catalunya ho pots fer servir igualment (i a més aquí el Spotify sempre és sense anuncis) !

3 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

m'ofereixo a donar d'alta ianquis a l'spotify per un preu mòdic ;)

Bet ha dit...

No serà gaire útil. El meu spotify m'acaba de notificar que als USA només puc fer servir la versió gratuïta durant 2 setmanes... i ja han passat!

Bé, és el que hi ha...

Moni ha dit...

Estos americanos lo descubren todo...cabrones. Besitos mil