10.7.09

Mi queria lavandería

Començo per dir que estic d'acord amb el concepte de laundry. Es comparteixen les màquines de rentar i les assecadores en comptes de tenir-ne una cadascú. Molt bé. Suposo que és encara millor quan només es comparteix amb la gent de l'edifici. Però en la meva primera experiència en una laundry (pública, a casa meva no n'hi ha) m'ha passat això: se m'ha acostat una homeless, pudent a brut i a pixums i m'ha demanat si podia rentar la seva jaqueta amb les meves coses. M'he quedat glaçada (i horrificada i al·lucinada) i li he donat dos dòlars perquè s'ho rentés ella soleta en una rentadora a part... rentadora que potser un altre dia faig servir jo per rentar les meves calces. Veieu on vull anar a parar? Ecs!!!

5 comentaris:

Saru-san ha dit...

Por eso soy una ferviente partidaria de las lavadoras privadas (ö_ö).

Jordi Casanovas ha dit...

i ha fet la rentadora o a marxat amb els dos dòlars?

Bet ha dit...

no no, la bona dona (encara que pudenta) va rentar la seva jaqueta

Moni ha dit...

Hostia ho haveu viiiiiiiiiiiiiiiiiist????

Anònim ha dit...

Elisabet, renta la teva roba sola. És molt divertit el teu blog.

La iaia.