14.3.06

Ja fa dies que no escric, així que faré "retalls curisos dels últims dies":

Cap de setmana Forum: Dissabte sopar amb els del meet-up (intercanvi anglès-castellà), diumege sopar moçambiquès (he entrat a la comunitat moçambiquesa de Melbourne, ja veus quines coses que passen!) i dilluns un viatge amb un altre català, un xino-neozelandès, un mexicà i una aussie. Vam llogar un cotxe i van anar a Yarra Valley, on bàsicament hi ha cellers on pots fer tast de vins (gratis o per 1 euro), així que podeu imaginar que la papa va ser considerable! No se si veieu les cares que tenim a les fotos... va ser molt divertit! Només vaig tenir un petit moment de crisi quan el mexicà, armat amb un iPod, emva dir: "Tinc música española: Mecano, Hombres G, Miguel Bosé i Álex Lumbago". Hòsti... si que anem bé! Per sort l'iPod (com sempre passa amb aquests catxarros) es va penjar i no vam poder escoltar música en tot el viatge. Aleluia!

Commonwealth games: Ahir es van inaugurar a Melbourne els jocs olímpics de les ex-colònies angleses (73 països), així que tenim a la reina d'Anglaterra per aquí i molta gent pel carrer. Com que ja estic molt integrada a la ciutat vaig fer el mateix que tothom, és a dir anar a Federation Square amb uns amics. Allà hi ha una pantalla gegant on passaven la cerimònia d'inauguració. Només us comentaré una imatge que em va impactar: hi havia una conya muntada al riu, unes barques en forma de peix unides per les banderes dels països participans. Hi havia un esportista fent tot el recorregut amb "la bara de la reina" a la mà (com si fos la torxa olímpica) i al final feia el relleu a un vellet (un ex-esportista). Hi havia uns 15 metres d'aigua entre el punt on era el vellet i el punt on havia de portar la torxa i suposo que la idea era que el tio "caminés sobre les aigües" aquells 15m, però la pasarel·la estava uns 20 cm sota la superfície, així que la imatge era un vell caminant amb l'aigua fins a mitja cama amb un bastó ridícul a la mà. Semblava una imatge d'una inundació... trist, trist, trist.

Aquí teniu una imatge de la cerimònia i una altra de com preparaven les barques del riu la setmana passada:



Dinar de dimecres: Va venir un paio que portava tres pans d'arròs d'aquells que semblen poliestirè (que consti que a mi m'agraden). La gent estava esparverada!
- Que estàs a règim o què?
i ell:
- No no, però això m'omple molt
- Però si no té gust de res!
- Això és el que et penses. Li he posat "pols de gust" (flavor powder) per sobre!
... (no comments) ...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Perdó.....
"flavor powder"? "Pols de gust"?
Tan sonats? Perdut el nord?
Creus que podria ser com el rollo que afegeixen al menjar dels xinos i a les patetes xips de multiples gustos?
Eps.....tinc un arròs negre a casa que m'ha sobrat de l'altre dia...que tava boníssim! Llàstima que estigueu tan luny, perquè sinó...pobre nano....jo l'hi enviaria el tupper que m'ha sobrat! Tava molt bo, acabat de fer...clar.
Bé, em solidaritzo amb tu, i sàpigues que quan tornis a les terres mediterrànies que t'han vist créixer, et cuidarem gastronòmicament d'unes maneres..... (cal dir que tinc límits, encara no sóc la iaia que fa el sofrregit genial..., però sens dubte....millor que els pans d'arròs!)

Guapa!!!!

Anònim ha dit...

---Cuando haces pop ya no hay stop---

Sí sí, fijo Esteve, fijo, el 'flavour powder' éste debe ser el glutamato de los chinos y las patatas 'pringles'.

Ah! Tron, si te vuelve a sobrar algo de papeo rico rico me avisas, hombre! Que, aunque en la mediterránea Barna, la dieta de un servidor deja mucho que desear ;)

'deu 'deu,

Jordi