27.3.06

Viatge a la Great Ocean Road:

Diuen que es la carretera de costa més impressionant del món... doncs és mentida. És preciós, té coses impressionants, però com a carretera de costa n'he vist d'iguals i de millors (a Catalunya (Garraf, Cadaqués) a la resta del Mediterrani (Montecarlo, ex-Iugoslavia) i tantes altres que no dec haver vist). És veritat que hi ha algunes coses impressionants, però la carretera en si i la vista des de la carretera no és tan impressionant com diuen.

Tot i això el cap de setmana ha estat molt bé. Jo pensava anar amb un tour, però just abans de trucar per apuntar-m'hi la Cleo, una noia de Barcelona, em va trucar per dir-me que ella i els moçambicans (ella està casada amb un noi de Moçambic) volien llogar un cotxe aquest cap de setmana per anar a la Great Ocean Road... Perfecte!

Va ser molt millor, tot i el concepte de "temps africà" que pot arribar a exasperar al més pintat! Amb el teu cotxe pots parar allà on et ve de gust, anar al teu ritme... i a més la companyia va resultar ser molt grata i molt divertida. Vaig poder millorar el meu portuguès inexistent fins ara i aprendre paraules fantàstiques com "matabixo", amb el corresponent verb "matabixar", que vol dir esmorzar.

De totes maneres la idea de fer un viatge per veure natura no la tenen gaire clara... com em van dir, ells ja viuen sempre en plena natura, ja tenen platges impressionants, i veure una pedra que la única gràcia que té és que està posada al mig de l'aigua no els va impressionar gaire... De totes maneres va ser molt divertit, i jo i la Cleo sí que ho vam disfrutar de les vistes mentre ells disfrutaven de les birres!!

Aviat penjaré les fotos! Mentrestant gaudiré de la tranquilitat que dóna que, com us he dit al post anterior, S'HAGIN ACABAT ELS COMMONWEALTH GAMES!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Con un mes de retraso PERO aun a tiempo de recuperar tu português!!! Mata-bichar NO es un verbo...!!!! No sé como explicartelo, pero es aun mejor que para ti el mallorquí!!
Fala só, fala só!!
Sol, una costa-no-la-mejor-pero-muy-bonita, rocas perdidas en el mar, holas y tot, porquê pusiste una cara de "??!!?" ...?!
:)
Beso!

Ah, y haré llegar los cangurus a mi madre... que ilusión!!! Gracias!!