8.2.06


Primeres observacions:

1. Els australians són molt raros (les raons us les detallo a baix)

2. Estic en un lloc que son 3 edificis enganxats amb un munt de portes per passar de l’un a l’altre i per sortir. Avui, el meu segon dia, li estava comentant a un que estava una mica desorientada, i el tio, tot tranquil,m’ha donat l’explicació. Segons ell es normal que estigui desorientada perque estic acostumada a tenir el sol sempre al sud, i ara el tinc sempre al nord. Tatxaaaaan! Clar! Ara si que ho entenc! Clar que hi ha un petit detall.... jo mai no he tingut ni p... idea d’on és el sud i on és el nord.

3. La fama de morenarrus és cosa del passat. Ara, per culpa del forat a la capa d’ozó, van a la platja vestits amb un “traje integral”, és a dir, tapats de dalt a baix amb un trajo que evita que els toqui el sol. Això combinat amb un barret fa un panorama platjístic molt estrany.

4. Tenen billets de plàstic (que es van inventar al centre on estic jo, m’ho han dit 3 persones en 2 dies), que pel que sembla ja s’usen per mitja Àsia, i en comptes de monedes tenen DOBLONS!!! (demà us penjaré una foto perquè els vegeu). I com sabreu alguns, abans de marxar se’m va acudir comprar el moneder més petit que vaig trobar... De vegades es tenen idees genials, però aquesta no va ser una d’elles.

5. Sopen a les 6 de la tarda!!!! Així que de moment no he enganxat ni un dia el sopar del College, sempre arribo tard. Per sort tinc un bullidor d’aigua a l’habitació i em vaig comprar sopes xines liofilitzades d’aquestes que els afegeixes aigua calenta i llestos. De moment me n’he fotut dues, però no crec que pugui amb una tercera... Em sembla que començaré a sopar fora.

6. Algunes coses son bastant cares. Una T-10 d’una zona em costa uns 20 euros!!

7. Diuen que aquí la llet té gust de llet de veritat. NO!!! Aquí la llet té gust de vaca! De debò, fins i tot quan et prens un cafè amb llet SEMBLA QUE ESTIGUIS LLEPANT UNA VACA! Ecs!

El que sí que és cert és que son molt molt amables. El Mitch, el postdoc amb el qual treballo, ha enviat un mail per si algú em podia deixar una bici un parell de mesos, i al cap de 5 minuts havien respost 5 persones oferint bicis!!! He flipat! Clar que no tenia gaire on escollir, ja que només una era prou baixeta per mi! A més un mexicà ha contestati ha dit que demà han quedat alguns hispanoparlants per fer un intercanvi d'idiomes amb alguns australians que volen aprendre castellà... Sent que estic més penjada que un pernil el plan em sembla perfecte!

Ja us explicaré com ha anat en el pròxim capítol... a la mateixa bat-hora al mateix bat-canal.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

aixó sembla que será molt divertit tot plegat... oi?

volem foticos!

un petonás guapa

Anònim ha dit...

Eo superbuffon!!!!!!
És molt "cool" el tema de tenir un blog! Yo tambien quiero!!!!!!!!
Je je!
De debò el teu jefe et porta a esmorzar en un MCDonald's???????
Aquest tio, pot ser molt simpàtic o lu que vulgui, però..... Manda huevos!!! Un tipus de la seva edat amb una mica d'educació (ja no parlo de ust culinari!), no se li passaria pel cap!!!! Visquin els macarrons de la mare!
Jo tb vull fotos!!!!!!

Anònim ha dit...

Ep, la Bet!!
Amb lu monu-comode-encertat que era el teu nou moneder!!!!...Les dues monedes de la foto deuen ser totes les que hi caben (si és que hi caben...).
Ànims amb la raresa dels australians...estem amb tu amb el tema McDonald's!!!
tons!

Anònim ha dit...

He rebut el teu mail. Com pots veure he entrat al blog.
Seguirem les teves peripècies per Melbourne.
Espero que trobis alguna cosa de menjar que t'agradi. Amb la llet m'has fet pensar en quan vam anar a Àreu. Quan la llet encara era llet...
Petons
Dolors

Anònim ha dit...

Estimada fillola i/o neboda

Les llàgrimes han baixat pel meu rostre en llegir les teves peripècies. Me n'he adonat que totes les ambaixades foten el mateix. A l'Oriol, després de fer-lo anar a Madrid, per donar-li un visat per un any, ara resulta que només és vàlid per tres mesos. L'ambaixada coreana a la capital es van equivocar. Bitllet d'avió per un any...

Digue'ls-hi amb els australians que el problema no és del nord o del sud; el problema és que no ha de ser bo de cap de les maneres estar tot el dia al revés, la sang us puja al cap... La tieta em diu que sigui breu, perquè no sé que cony passa amb aquestes màquines infernals i cibernètiques...

Un petonarro molt gros del teu oncle i/o padrí

Jordi Casanovas ha dit...

a part de tenir el sol al nord, no provis de buscar les estrelles i constel·lacions habituals. No hi són. I per cert, has vist que passa quan omples la pica del lavabo i treus el tap?