28.2.06

Hola gent!

Veig que hi va haver molta gent que es va quedar preocupada després de la meva historieta del cap de setmana... Tranquils tots, que una colla de sinistres no podran amb mi (Cierto Bea, todavía no siento la llamada del lado oscuro/dominatrix)! Jo segueixo amb els meus colors! A més aquest cap de setmana he anat a una altra festa.... i m'ho he passat bé! Gent normal, moltes idees pel meu viatget... en fi, que tots tranquils.

A més no és que m'ho estigui passant malament. Només és que us explico les coses més destacades, però avui, per canviar, he decidit parlar-vos de la meva rutina

Aquí es menja bé, tot i que cada dia per sopar hi ha carn. Ja he aconseguit resoldre el tema horaris. No és que jo m'hagi adaptat a l'horari, sino que he adaptat l'horari a mi. Resulta que puc demanar que em guardin un tupper amb el sopar per escalfar-lo al microones quan vulgui! Així que ja fa dues setmanes que torno a sopar a les 9! ViSCA! (ui Rut, acabo de pensar en tu, un petó. Cada cop que escric ViSCA me'n recordo, ja veus). A més, com que el tupper és mida "que un australià de 18 anys i 2m d'alçada no es quedi amb gana", jo el reaprofito per dinar al dia següent. Avantatges de menjar com un ocellet, ja veus!

Parlantde menjar....
VULL CALÇOOOOOTS!!! (para los reptohelmintos: este año se acabó la tradición familiar de poner la comida anual el mismo día de la calçotada de la son (de hecho ya no se hace la comida) así que hubiera podido venir. Joder! Bueno, podemos organizar otra en junio, no? Son, guarda'm un potet de romescu de ta mare! Plis!).
I VULL MACARRONS DE LA MAMAAAAAA!!!
I unes crepes de la Solenn no estarien malament! (xocolata amb plàtan, uff!)
El que no cal que em guardeu són els peus de porc de la tieta Conxita, però si fa cargols un tupper congelat fins el juny no estaria de més ;-P !

En fi, que no tinc aventurilles tan impressionants com el Josep (si voleu saber quines, és el link a I might be wrong que hi ha aquí al costat) o el Genis (tio, d'això en dic jo viure a cos de rei! Quin luju! Quina ràbia que fas! I a veure si m'expliques què passa amb la pàgina, perquè no la veig bé!).
Aquest cap de setmana vull anar a un parc nacional, així que per fi us podré explicar cosetes de la fauna australiana! (a veure si descobreixo com penjar fotos, que encara estic en ello. Jordi, crec que ja està resolt el tema "salts de línia". Jo no me n'havia adonat perquè pel que he vist només surten amb l'explorer. Putu Microsoft! Visca Firefox! Ja se que això és super geek... perdó!)

Un petó!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bet acabaràs amb cara de cangur!
aquí a sabadell hi fa molt de fred , crec que on ets esteu a finals de l´estiu , oi?
suposo que estàs bé , i jo aquí amb els nens i nenes ( per allò del masclisme....)currant com una loca!

Jordi Casanovas ha dit...

I'm sorry. Però el tema firefox als cibercafes o als locutoris mohamed que visito no està gaire de moda. Ara hem demanat l'alta a timofònica i se suposa que en qüestió de setmanes tindrem línia i internés i llavors podré navegar com les persones. Cal dir que ara tal com dius ja està solucionat.

Ja t'has après el Waltzing Matilda?

Per penjar fotos només t´has de fixar quan fas el post d'una icona on ho pots fer. Tens dues opcions agafar la imatge de internet o del teu PC.

Un petò from Torroella.