13.2.06

Quin dilluns!

Els aussies estan de vacances d’estiu i el curs no comença fins d’aquí una setmana, així que com que estic en una residència d’estudiants fins ara he estat gairebé sola. El dilluns, però, han començat a arribar estudiants. Jo tenia certes esperances de conèixer gent aquí però... Ufff!! Ara em sembla que estic vivint a Melrose Place (a partir d’ara en direm Melbournes Place, si no hi teniu res en contra)! Us ho juro! No se si era millor quan no hi havia ningú a la residència...

Davant d’aquest panorama, he decidit d’anar a l’habitació i escriure uns quants mails i aquestes línies, i mentre ho feia he engegat la tele.... i a que no sabeu quina sèrie feien.... Veïns!!! Deu ser el capítol 3.234.230 !!!! Ca fort!! Estan com a cabres! I hi ha llibres sobre la sèrie i tot! Deu ser l’única que han fet en tota la història! Ja us havia dit que són rarus, oi?

Per cert, se m’oblidava de dir-vos que a l’hora de dinar, un tio ha “dinat” un donut i una coca-cola light. Els he preguntat si consideraven això un dinar i tots m’han dir que si, que no era gaire pitjor que una hamburguesa... No se què dir, però un donut ni tan sols a mi no em sembla un àpat. Llavors un altre tio m’ha dit: “dissabte vaig fer un esmorzar “spanish”: torrijas (ells en diuen french toast) amb plàtan, xarop de mirtils i XORIÇO” !!!!!

Després de totes aquestes impressions en un sol dia, he decidit apagar la tele (no sense abans veure un anunci d’un nou reality “the bigger looser” on un munt de mega-gordus competiran per veure qui s’aprima més) i posar-me a llegir. Sort que vaig portar llibres de casa... no se què hauria s’esperar de la literatura australiana, però de moment prefereixo no arriscar-me.

Un petó a tots els que seguiu llegint el blog!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també vull dinar donuts amb coca-cola tot mirant Veïns!!!!!!
Sempre he desitjat ser un aussie!!!
Força contra les grasses saturades!