27.12.07

Blog solidari, de veritat

Recollint el tema pel qual en Jordi em va entregar el premi al blog solidari, us revelaré la veritat sobre el pelapatates. És la meva aportació solidària al món. Fins ara hi ha hagut una falsa religió que clamava que la veritat del pelapatates era aquesta:

Però en aquests dies de revelacions i naixements divins, us haig de dir que la veritat és aquesta:


Aquest post és una revelació divina, així que no admet debats. He dit!

(Revelació patrocinada per la meva ferreteria)

7 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Paraula de Bet...

Bet ha dit...

Us alabem senyora

Marta Cebrián ha dit...

I jo, que sóc una descreguda i defujo de tot allò que estigui per sobre d'altri, opino, sense voler entrar en debats que per altra banda estan vetats, que na senyora bet no en té ni idea de pelar patates.

Bet ha dit...

hmgfgr >|(

Uri ha dit...

Pos yo estic amb el segundo.
Si, sens dubte és millor. Pràctic, lleuger i s´adapta a la orografia patatera més finament.

Uri ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Bet ha dit...

Gràcies, sempre he cregut en la teva saviesa