11.12.07

Vells mites i nous mites

Fa temps que hi ha el mite que les coses a les botigues aquestes que abans eren tot a 100 (i ara son "xinos") son més barates que a les botigues convencionals. Emperò, aquest cap de setmana l'Esteve ha comprovat que en moltes coses és el contrari. Buscava pots de vidre grans, i a la meva ferreteria de pla de palau (és un vici que tinc, què voleu fer-hi) hi eren més grans, de millor qualitat i gairebé a meitat de preu.

Per altra banda, aquest cap de setmana jo m'he trobat amb un nou mite. En un dels concerts del Primavera Club de l'Auditori, tant bon punt es va acabar el concert va sortir un nano a dir que acabaven d'enregistrar el concert i que qui el volgués podria comprar els CDs a la sortida llavors mateix. Mític!

2 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

la ferreteria on durant les Olimpiades del 92 van fer els aros olímpics amb els aros amb rodetes que serveixen per no haver d'arrossegar les bombones de butà, oi? ;)

Bet ha dit...

Efectivament, és clar que aleshores encara no era la meva addicció anar a aquella ferreteria i comprar-me estris diversos, com "la veritat sobre els peladors de patata" o tot tipus de motlles de silicona.