4.12.07

Dobles i MeMes

Com bé diu en Jordi, ja he tornat de Portugal. Ha sigut una visita llampec, però com sempre genial. He vist la família (no és la meva, però m'hi sento en família igualment), he menjat (molt, i, mama no t'enfadis, fins i tot faves) però també m'he trobat amb un fet paranormal. He estat gairebé tota l'estona amb una noia (molt simpàtica i mig boja, tot s'ha de dir), però el que realment va ser inquietant és que, segons com, quan la mirava, em veia a mi mateixa. De debò, ens assemblem molt. De fet em recordava a la imatge que veig de mi en algunes fotos.

Ha estat molt estrany. A més, al cap d'un dia i mig, quan em vaig veure en un mirall em vaig veure rara a mi! M'havia acostumat a veure'm reflectida en ella... En fi, fets paranormals.

I ara recullo el MeMe que m'ha passat en Jordi i que també és el meu primer. A veure com resulta!

1. Quan temps portes com a blocaire?
Des que vaig marxar a Austràlia al febrer del 2006

2. Com vas saber l’existència dels blogs?
Doncs estic envoltada d'informàtics i addictes a la tecnologia, així que jo diria que per osmosi.

3. Digues 5 blogs que segueixes diàriament
En Jordi, en Zinc, en Ramon i sa mare... bé i el del meu padrí. I si els actualitzessin també miraria cada dia el d'en Josep i l'Angel

4. Ets lector anònim d’algun bloc?
Solc ser lectora anònima, em costa bastant deixar comentaris.... Generalment no crec que tingui massa res a aportar.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia
Doncs, a risc de ser repetitiva, en Jordi, en Zinc i en Ramon.

6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
Doncs amb els que ja hi he anat: en Ramon, l'Angel en Josep (que acaba de tornar de NY!!! Ara sí que podrem quedar!) i en Jordi.

7. Amb quins o quines 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
...
Ja se que la xarxa està plena de sexe i que és el que més ven, però jo per aquestes coses no uso internet.

8. T’has enamorat mai d’algun o alguna blocaire?
N'estimo uns quants, però enamorat enamorat.... no.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Ves, què vols que et digui... Crec que està ple de coses petites que m'interessen a mi i a alguna gent que em coneix.

10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest MêMê.
Doncs apa, en Ramon i en Josep. Se contar, se que son dos, però és el meu primer MeMe, què voleu?!

1 comentari:

Jordi Casanovas ha dit...

això de la marxa hauríem d'arreglar-ho no? el Bombay Sapphire el poso jo