12.4.06

Es el meu penultim dia a la feina. Acabo de tornar del dinar de comiat del grup (erem 4 persones, el grup no es enorme). Ha sigut molt divertit (ha durat unes 2h i mitja i m'ha passat voltant, aixi que ja us ho podeu imaginar. Suposo que el vi ha ajudat...). Es la primera vegada que veig el meu jefe des de la xerrada tan optimista que ja us vaig explicar. Una de les primeres coses que m'ha dit, quan parlavem altra vegada de les meves vacances, es que, quan vagi a veure la Barrera de Corall, m'intenti fer amiga del tio que porta la barca perque a vegades s'han deixat algu nedant per alla. Es veu que no conten be, marxen i alli te quedas! Segons ell es millor fer-te notar perque aixi despres et trobin a faltar...

A part d'aixo, perque vegeu com va el tema puntualitat aqui, avui he rebut aquest e-mail:

Please note: We will again try to start the seminars at the advertised time in the future ie 11am not at 11.05am. The bell will be rung at 10.55. Please try to arrive on time for the start.

Es un mail que ha enviat un tio putejat perque el seminari d'avui ha comenc,at 5 minuts tard!! Ver para creer!

1 comentari:

Anònim ha dit...

La gent està fatal! 5 minutets el posen nerviós.......aquest tio....ustis...amb el timbre i tot! A toc de pito!

Ver para creer!