4.1.10

Noves normes de seguretat


Últimament sembla que em passo el dia a l'avió. Aquesta última vegada la intriga era com m'afectarien les noves normes de seguretat per entrar als EEUU arran del geni que es va socarrar la carn d'olla el dia de nadal.

Vaig arribar a l'aeroport més d'una hora i mitja abans. No és gaire temps per un vol intercontinental, però així va anar la cosa. Fins 40 minuts abans de de l'hora del vol la cua del check-in no es a moure i vaig acabar obtenint la targeta d'embarcament a l'hora en que se suposava que sortia el vol.

Després de passar el control de seguretat reglamentari vaig veure que a la meva porta d'embarcament ja estaven entrant. Vaig córrer cap allà pensant que anava justa... però resulta que entre la porta d'embarcament i el finger hi havia un altre control de seguretat, aquest molt més exhaustiu. Separaven homes i dones, et catxejaven i revisaven una per una totes les bosses (t'ho feien treure tot i posar-ho sobre la taula). Això sí, abans d'escorcollar-me em van preguntar si anava sola i després, amb veu dubtosa, si era major d'edat perquè si no havien de demanar permís als meus pares abans de toquetejar-me.

Amb tot això, ja ho haureu endevinat, el vol va sortir amb dues hores de retard. Van posar els motors a tota marxa, però sent que jo tenia 1h20 per fer la connexió a Atlanta i que quan arribes als Estats Units abans de sortir del finger et controlen el passaport, després has de passar el control de passaports pròpiament dit, recollir les maletes, passar la duana, tornar a facturar les maletes i passar un altre control de seguretat, vaig perdre l'enllaç.

Vaig anar al mostrador corresponent i em van canviar el vol d'enllaç: en comptes d'anar directament a SF havia de fer escala a Salt Lake City. Em vaig queixar, però el següent vol directe era l'endemà a la tarda. En fi... aquest vol també es va retardar, però com que el tercer també anava tard: cap problema! A SLC vaig anar en l'avió de micromachine que veieu a la foto de dalt (CRJ 900), i a més d'anar tard encara havíem de passar per un lloc perquè ens tiressin líquid anticongelant (20 minuts més per la broma).

En resum: vaig arribar a SF a les 12 de la nit en comptes de les 7 de la tarda i de les 3 maletes me'n van arribar dues. En teoria demà em porten la tercera... ho creuré quan ho vegi.

5 comentaris:

Saru-san ha dit...

Bueno, siempre hay un lado bueno...no estás contenta de que te confundieran con una de 17? XD (o es que allí la mayoría es a los 21?)

dolors ha dit...

Déu ni dó del viatge accidentat... Que tinguis sort amb la tercera maleta!

Moni ha dit...

Me hubiera encantado verte...suerte con el regreso de esa maleta

Roman ha dit...

com mola viatjar en avio!i als EEUU mes!

Spiff ha dit...

Comandant....armando rampas!