5.4.10

It's gonna be great, you'll see

M'agrada la gent que em fa sentir que la vida és menys complicada del que a mi em sembla. Gent que passeja amb mi per la Barceloneta i en dues frases em fa sentir que tot anirà bé, gent que dina amb mi en un vegetarià qualsevol i m'alegra el dia, que passeja amb mi pels carrerons del centre de botiga en botiga o que pren un suc de taronja en un bar. Gent que fa l'esforç de treure energies per passar un final de diumenge amb mi a pesar de tot i gent que ve amb mi a tot arreu, i que amb el simple fet d'estar junts veu compensada una nit de vomitar i no dormir.

Trobo a faltar tota aquesta gent, i estic trista perquè l'única persona que em fa sentir així aquí marxarà d'aquí un parell de mesos.

2 comentaris:

STV ha dit...

Estic encantat de seguir-te arreu! I més si és de compres! Don't worry and try to be happy.

Marta Cebrián ha dit...

hola bet guapa! passo per dir-te hola i ja està. un petó ben gros.