24.4.06

Companys de viatge. Capitol primer:

En aquests dies he passat de compartir residencia amb nois/noies de 18-20 anys que estan a primer de carrera a comartir moments de viatge amb nois/noies de 18-20 anys que viatgen entre 6 i 12 mesos abans de comenc,ar la uni. Amb una d'elles (18 anys) he tingut la seguent conversa:

Ella: Crec que soc d'origen irlandes
Jo: Creus?
Ella: Si, perque si no com pot ser que tingui els ulls verds?
Jo: ...
Ella: Es veu que es per les patates
Jo: Que? Que hi tenen a veure les patates? Que es, que de menjar tantes patates se'ls van tornar els ulls verds?
Ella: No ho se, pero un dia algu em va dir que era per les patates.
Jo (pixant-me de riure, no em vaig poder contenir): No t'hauries de creure tot el que et diuen!

4 comentaris:

Ra y Mon ha dit...

Es logico... las patatas cuando estan viejas se ponen verdes. Aunque creo que eso era antes... cuando yo era pequeño siempre habia patatas que se habian puesto verdes, y desde que soy mayor ya no ocurre...
Tambien puede ser que yo nunca compre patatas y por eso no vea como se ponen verdes.
¿Las patatas fritas cuentan?

Anònim ha dit...

Por extensión del argumento, supongo que la rana Gustavo, los curris de Fraggle Rock y Hulk también eran irlandeses...

Espero que sea de Letras...

Anònim ha dit...

Jo, que feo queda eso de lagarta u_u (me traiciona el subconsciente).

Bet ha dit...

Poz zi, lo de lagarta queda un poco malamente, pero si a ti te gusta, a mi me encanta!