9.11.06

Arghgrrrrr! Estic de mala llet!!!! Avui he vingut a treballar bastant contenta, i tot ha anat bé fins que:

1. He comprovat que el meu portàtil no agunta més de 2 minuts engegat (s'apaga sol i ja t'ho faràs)

2. He hagut d'apagar l'altre ordinador, en el qual treballo i en el qual estan corrent un milió i mig de programes que ja si tot anés bé no acabaran a temps per quan necessito els resultats, per moure la meva taula UN PUTU PAM! Per Deu! Ni ma iaia és tan histèrica amb els ordinadors! Què collons li ha de passar a la màquina per arrossegar la taula un pam?!?!? Que algú m'ho expliqui. Clar, pot donar-se l'efecte papallona i amb el tremolor de la taula desencadenar un huracà a escala mundial, però no, l'únic efecte que ha tingut tot això ha sigut sobre el meu humor.

Conclusió: NO EM BARRUFA QUE EM BARRUFIN! Estic emprenyada! Em cago en tot! Collons!

Per cert, si algú està a prop i amb ganes d'ajudar, una ampolla de Martini Rosso o un parell o tres de mojitos no estrien de més en aquests moments. Un punching-ball (o com collons s'escrigui) també serà ben rebut. Gràcies per la vostra col.laboració. Prometo recuperar la compostura de cara a properes entrades.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Beti, tia, qui cony es en Sufjan Stevens??? I la segona veu? Quan vingui al Nadal, m´has de deixar alguna cosa d´aquests, que des que sóc aqui no he renovat el continguit del meu ipod. Això de no tenir l´emule és fatal.

Anònim ha dit...

ostres! si ho hagués llegit ahir, avui hagués portat una ampolla (que, per cert, ens "devem" des del meu aniversari). Hem de barrufar alguna cosa!