13.11.06

Confessions d'una adicta:

Altra vegada uso el blog per confessar-me, però els ateus geeks és el que tenim, que la nostra religió és la tecnologia i la nostra pàgina web el nostre petit racó mísitc. Doncs aquesta vegada el que haig de confessar és una adicció. Sóc adicta a les abraçades i al "carinyu". En dies com avui, en què estic una mica més decaiguda, ho noto en especial, però fa anys que en sóc conscient.

Doncs ara que sabeu això, us puc explicar el que he descobert avui a internet: una samarreta que "t'abraça". La cosa és que està connectada amb la palm via bluetooth i si algú t'envia una abraçada doncs la samarreta el simula. Us haig de dir que ho trobo super-trist. Patètic. El dia que hagi de comptar amb una samarreta perque m'abraci, les abraçades deixaran de donar-me aquesta càrrega d'energia positiva, aquest "chute" que em fa ser-ne adicta.

En fi, per poder-vos ensenyar, després de tantes males notícies, alguna cosa que m'agrada, us ensenyaré el "tema" que m'he descarregat pel firefox:



És xulo, no?