23.12.07

Blog solidari


En Jordi m'ha otorgat un premi al blog solidari. Com a segon meme de la història d'aquest blog, provaré de fer-ho bé (ja no tinc l'excusa de ser novata). El meu post solidari (que no nadalenc) és aquest:

Fa ja unes setmanes que penso que el món està ple de bona gent, sobretot des que tenim moto. Sempre que he lluitat amb ella (ara ja ha claudicat i la tinc dominada) ha vingut algú a oferir ajuda, sense que jo li hagués de demanar i sense esperar ni tan sols rebre les gràcies. L'altre dia, a més, un camió m'estava bloquejant la moto. Jo (amb la meva poca habilitat característica) estava fent tres-centes maniobres (va amb guió, ho diu el DUC, oi?) i va venir un noi (superman?) que em va preguntar si necessitava ajuda. Era obvi, així que va agafar la moto per darrera, la va aixecar i la va encarar al carrer. Després va marxar mentre jo, al·lucinada, no vaig tenir temps de donar-li les gràcies. Ho faig ara.

També m'he trobat amb un autobusero que s'ha esperat quan m'ha vist córrer per arribar a temps, i quan he pujat en comptes de fer-me una cara de "et perdono la vida perque tinc el poder de fer-te arribar tard" m'ha fet un somriure i ha resport al meu
"Gràcies" amb un
"De res. Bon dia".

Potser més que un post solidari és un post d'agraïment, però si això us fa recuperar la fe en la humanitat i tenir més ganes d'ajudar als altres, doncs bé, en això consisteix la solidaritat, no?

I ara bé el que és realment difícil per mi. Passar el meme del blog solidari a uns altres quatre blogs. Bé, aquí va: li envio al col·leccionista de cartells, al padrí, als relats conjunts, a la mare d'un altre, pero que s'esforça per fer la vida més gustosa, a l'alepsi perque s'ho curra, al Zinc i finalment a l'Avi