18.2.08

Trobades a la tercera fase (o després...)

Per qui no ho sàpiga, el meu pla de treball fins el 20 de maig consisteix en treballar "només" 8 hores al dia per poder anar a casa d'hora després i poder dedicar-ne unes quantes a la tesi, i en dedicació absoluta a la tesi els caps de setmana. Així, divendres, tot i que celebràvem el 30 aniversari del Pol, vaig anar a dormir a les 3, com una bona nena. Em vaig llevar a quarts d'onze i vaig decidir que abans de posar-me a currar aniria al mercat a comprar. Estava jo tota tranquil·la, amb el pijama sota la roba, que és el que m'agrada d'anar a comprar al costat de casa dissabte al matí, fent cua a la pollasteria de'n Pere, que ho fa molt bé però no és gaire ràpid. Érem jo i una colla de velletes (la més jove de 70 anys), quan de sobte un individu amb la caputxa del jersei posada arriba i diu: "Posa'm mitja dotzena d'ous".

I jo que li dic: "Esteve, ja els compro jo... ves a casa a dormir". El tio venia de festa a les onze i va passar pel mercat a comprar abans d'anar a casa a dormir... yo lo flipo!

Jo, perquè veieu tot el que treballo, he fet això (no sabia quina de les 4 versions m'agradava més):



Amb el photoshop i una mica d'avorriment s'arriben a fer unes coses...