5.11.08

Ahir vaig quedar per passejar i berenar pel centre, tal i com fem sovint els dimarts... fins aquí tot bé. Vam fer una volta, vam veure algunes botigues i vam fer una xocolata a la pallaresa... fins aquí tot bé. Vaig agafar la moto, que tenia aparcada davant la boqueria... fins aquí tot bé. Vaig baixar la rambla fins a Colom... fins aquí tot bé. Vaig agafar el passeig de Colom, a correus vaig girar cap al palau de mar... i quan era a l'alçada de Joan de Borbó... em vaig adonar que ja no visc a la Barceloneta.

Estic segura que a algunes ("Bet, recorda que anem a Tiana i no a Sabadell") no els estranya, però a mi em va fer un no se què pensar que la Barceloneta ja no és casa meva...

4 comentaris:

Moni ha dit...

Tranqui guapa moltes vegades deixem part del nostre cor en llocs inesperats i busquem una excusa per tornar-hi encara que sigui sense voler. Espero et despistis moltes vegades més. Bon senyal.

Jordi Casanovas ha dit...

m'ha passat aquest matí una cosa semblant sortint d'una feina, he agafat la furgoneta i quan me n'he adonat ja era a mig camí de casa.

Marta Cebrián ha dit...

I és que el pilot automàtic de vegades falla.

dolors ha dit...

Tots els llocs on hem deixat petjada queden en el nostre record.
I sempre és molt viu...