17.11.08

On som?

Cas 1. Estudiant de doctorat. De la Índia.
- Estic molt contenta!
- A si?
- Sí, a final de mes vaig a casa a la festa del meu prometatge
- Felicitats
- Sí. Em caso al febrer. El meu novio viu a Singapur
- ...
- Ens vam conèixer aquest estiu. Ens van presentar els pares. Vam parlar dues hores i ens vam caure molt bé. Estic molt contenta!
- ...

Cas 2. Doctora. De Grècia.
- Torno a casa.
- Però si només portes un any de post-doctorat.
- Sí, però el meu marit em va dir que només podia estar un any fora de casa.
- Aaa... I treballaràs a la universitat, allà a Grècia?
- No, on vivim la universitat és molt petita.
- A una empresa?
- No, em sembla que no
- I llavors?
- Tindré cura de la casa
- ...

2 comentaris:

dolors ha dit...

Sens comentaris...

Anònim ha dit...

La mujer en casa y con la pata quebrá!