5.10.09

Castro Fair

Avui (diumenge) era la fira de Castro, el barri gai de la ciutat gai d'Estats Units. M'he llevat a la meva casa nova (em vaig traslladar dijous) i m'he trobat un exrtany dormint al sofà. Bé, cap problema. He esmorzat a la cuina i he tornat a l'habitació a ordenar (encara m'estic acabant d'instal·lar). Quan he tornat a sortir hi havia el meu company de pis amb el seu novio i un amic i hem menjat brunch junts. No ha sigut cap delícia (hi havia com una papilla de sèmola insípida que m'hauria pogut estalviar), però ha estat bé per variar tenir amb qui parlar mentre esmorzava.

Després hem sortit a passejar per la fira. Entre les drag queens, els "óssos" i els que anaven disfressats de totes les maneres possibles era un espectacle digne de veure. A més el meu company de pis m'ha presentat a tots els nostres veïns (tots gais, és clar) i molts amics seus... tot plegat força divertit.

El dia ha acabat menjant hamburguesa i patates fregides (tot fet a casa, però) i mirant futbol americà

Per cert, perquè tots estigueu més tranquils, sapigueu que ara tinc rentadora i assecadora al pis, amb la qual cosa ja no les compartiré més amb tots els homeless de la ciutat.

6 comentaris:

dolors ha dit...

Quantes vegades has esmorzat? Ah! felicitats per la rentadora i l'assecadora.

Ra y Mon ha dit...

Teorema: los únicos seres humanos en EEUU dispuestos a compartir piso con un extranjero son los gays.

¿Son panaderos? ¿Trabajan en Tiffany's?

Bet ha dit...

Pues todavía más útil: mi compi es public defender, con lo que si me detienen ya tengo abogado gratis!!

Jordi Casanovas ha dit...

i la papilla te l'has menjada?!

Bet ha dit...

Si. Hi vaig barrejar força fruita i cereals i cap avall!

Carles Casanovas ha dit...

Tiet dixit:
Compte amb els tramvies i les hamburgeses !