22.10.09

Paranoia

A la feina estan fent una campanya de vacunació de la grip A. Jo vaig decidir no vacunar-me, però ahir una del laboratori em a dir, molt subtilment, que era una mica egoista per no fer-ho. Primer em va dir que si no ens vacunaven tots els del laboratori la cosa no funcionava. Jo li vaig dir que si es vacunava era per no agafar la grip tot i que estigués a prop d'algú que la tingués.

Llavors em va dir: "Aleshores vols dir que com que tots els del laboratori ens hem vacunat i no t'encomanarem ja no cal que et vacunis, no?". Home, jo ho faig perquè no m'he vacunat mai i assumeixo el risc d'agafar la grip...

A més, estic encostipada i se'm va dir que era bona idea tenir un d'aquells gels desinfectants (veure a baix) i desinfectar-me les mans cada cop que estornudava o em mocava.

Jo d'això en dic paranoia germofòbica a nivell estatal!

5 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

això de la Grip A és una conspiració i de les grosses, ja fas bé de no vacunar-te però no ho expliquis massa... podrien venir a buscar-te.

dolors ha dit...

A mi cada any m'envien la carta per vacunar-me. Ja n'he rebut una, per la grip "normal". L'any passat no ho vaig fer i aquest any em sembla que tampoc!

Saru-san ha dit...

Esa señora tuya del laboratorio tiene un grave problema conceptual.
Y haces bien en no vacunarte con una cosa que han preparado deprisa y corriendo (yo tampoco lo haría).

Uri ha dit...

Has vist el video de la monja epidemiologa del monestir de montserrat?.
Si vols te l'envio... som uns conillets d'indies collonuts!

Uri ha dit...

Has vist el video de la monja epidemiologa del monestir de montserrat?.
Si vols te l'envio... som uns conillets d'indies collonuts!